Kaj zmore dvoletnik?
- Razume vsakodnevne besede in jih pokaže.
- Pokaže nekaj delov telesa.
- Izpolni enostavna navodila.
- Z igračami se igra na predviden način (vozi avtomobilčke, vstavlja, natika...).
- Igra se igra pretvarjanja - posnema aktivnosti iz vsakdanjega življenja (nahrani medvedka, "kuha", počeše punčko...).
- Pove svoje ime.
- Uporablja več kot 20 besed.
- 2 besedi poveže v stavek.
- Odgovarja na enostavna vprašanja.
- Uporablja 1-2 vprašalnici.
- Izgovarja A, E, I, O, U + M, N, J, P, B, T, D.
- Starši ga dobro razumejo.
Kaj dobite v sobi 0-2?
- Razvojne mejnike – kaj zmore otrok pri določeni starosti na različnih področjih.
- Informativni videoposnetek o veščinah, ki so pomembne pred nastopom govora.
- Video vsebine z razlago posameznih podpodročij govora in jezika.
- Video izobraževanja o razvijanju in spodbujanju predgovornih veščin.
- Video izobraževanje o uporabi knjig za razvoj govora in jezika.
- Video izobraževanji o razvoju igre (z in brez igrač) in spodbujanju razvoja govora in jezika med njo.
- Video izobraževanje o dnevnih rutinah in spodbujanju razvoja govora in jezika med njimi.
- Video izobraževanje o tem, kako biti dober govorni model otroku in kako graditi govor.
- Video izobraževanje o najpogostejših “starševskih napakah”, ki jih vidimo v logopedskih ambulantah.
- Formularje za načrtovanje dela z otrokom po posameznih področjih.
- Konkretne ideje in aktivnosti za razvijanje govorno-jezikovnega razvoja.
- Dodatne video vsebine s področij psihologije, specialne pedagogike, logopedije (ADHD, avtizem, jecljanje, grafomotorika ...).
- Sezonske materiale.
- Dostop do storitve "posvet z logopedom".
Kaj zmore triletnik?
- V stavek poveže več besed, najmanj 3.
- Sprašuje, uporablja več vprašalnic (kaj, kje, kam...).
- Odgovarja na vprašanja.
- Razume že daljša navodila (npr. "Poišči kravo in jo daj na prikolico").
- Z igračami se igra na predviden način (spušča avtomobilčke po cesti, sestavlja kocke, riše in barva ...).
- Igra se igre pretvarjanja. Pri tem poveže več različnih dejanj (npr. skuha, da na krožnik, nahrani medvedka...).
- Govor je razumljiv, večino povedanega razumejo tudi neznanci.
- Izgovarja vse samoglasnike + M, N, J, P, B, T, D, H, K, G, F, V.
- Uporablja tudi glagole, pridevnike, predloge.
- Sodeluje v kratki vodeni aktivnosti. Je pozoren, sledi navodilom odraslega.
Kaj dobite v sobi 3?
- Razvojne mejnike – kaj zmore otrok pri 3 letih na različnih področjih.
- Video vsebine z razlago posameznih podpodročij govora in jezika.
- Video izobraževanje o razvijanju in spodbujanju predgovornih veščin.
- Video izobraževanje o uporabi knjig za razvoj govora in jezika.
- Video izobraževanji o razvoju igre (z in brez igrač) in spodbujanju razvoja govora in jezika med njo.
- Video izobraževanje o tem, kako biti dober govorni model otroku in kako graditi govor.
- Formularje za načrtovanje dela z otrokom.
- Čeklisto za ugotavljanje otrokovih težav in načrtovanje izvajanja vaj.
- Več kot 50 logopedskih nalog in delovnih listov:
- navodila in naloge za grajenje govora pri zakasnelem govorno-jezikovnem razvoju;
- naloge za razvijanje besedišča;
- naloge za učenje tvorbe stavkov;
- naloge za krepitev slušne pozornosti in fonološkega zavedanja;
- vaje za spodbujanje motorike govoril;
- naloge in videoposnetke za pridobivanje ustrezne izreke glasov (P, B, M, N, K, G, T, D, F, V, L).
- Dodatne video vsebine s področij psihologije, specialne pedagogike, logopedije (ADHD, avtizem, jecljanje, grafomotorika ...).
- Sezonske materiale.
- Dostop do storitve "posvet z logopedom".
Kaj zmore štiriletnik?
- Razume že daljša, sestavljena navodila (npr. "Žoge pospravi v škatlo, kocke pa daj v vrečko, ki je na polici").
- Uporablja daljše stavke (4 ali več besed).
- Veliko sprašuje, uporablja različne vprašalnice (kaj, kje, kdo, kam, zakaj...).
- Širi besedišče z novimi samostalniki, glagoli, pridevniki, predlogi...
- Govor je dobro razumljiv. Domači razumejo vse kar pove, neznanci pa skoraj vse.
- Govori o preteklih dogodkih, pripoveduje.
- Besede so pravilne dolžine. Ne izpušča zlogov ali glasov. Ne zamenjuje zlogov v besedi.
- Lahko ima še težave s šumniki in R, ostale glasove izgovarja pravilno.
- Govor je tekoč, se mu ne zatika.
- Posluša pravljico, odgovori na enostavna vprašanja o vsebini.
- Zmore sodelovati v aktivnostih za mizo, posluša in sodeluje, sledi navodilom.
Kaj dobite v sobi 4?
- Razvojne mejnike – kaj zmore otrok pri 4 letih na različnih področjih.
- Video vsebine z razlago posameznih podpodročij govora in jezika.
- Video izobraževanje o uporabi knjig za razvoj govora in jezika.
- Video izobraževanje o tem, kako biti dober govorni model otroku in kako graditi govor.
- Čeklisto za ugotavljanje otrokovih težav in načrtovanje izvajanja vaj.
- Enostavni test artikulacije za domačo uporabo.
- Več kot 50 logopedskih nalog in delovnih listov:
- naloge za razvijanje besedišča in priklic besed;
- naloge za učenje tvorbe povedi;
- naloge za usvajanje slovničnih pravil jezika;
- naloge za krepitev slušne pozornosti in razvijanje fonološkega zavedanja;
- vaje za razvijanje motorike govoril;
- naloge in videoposnetke za pridobivanje ustrezne izreke glasov (K, G, T, D, F, V, L, S, Z, C).
- Dodatne video vsebine s področij psihologije, specialne pedagogike, logopedije (ADHD, avtizem, jecljanje, grafomotorika ...).
- Sezonske materiale.
- Dostop do storitve "posvet z logopedom".
Kaj zmore enoletnik?
- Ko ga pokličemo, nas pogleda.
- Ko se naenkrat pojavi nepričakovan zvok, išče od kod prihaja, se obrne v smeri zvoka.
- S prstom kaže na predmete, ki ga zanimajo.
- Uživa v enostavni igri brez igrač s starši (petje pesmic, ku-ku ...).
- Vsaj z dvema igračama se igra na predviden način (vozi avtomobilček, tolče s kladivom, vstavlja oblike ...).
- Uporablja geste (pomaha pa-pa, pošlje poljubček, pokaže z roko "daj", ploska "bravo"...).
- Se oglaša, povezuje zloge (bababa, tatata ...).
- Poizkuša posnemati našo mimiko, govor.
- Uporablja vsaj 1 besedo.
Kaj dobite v sobi 0-2?
- Razvojne mejnike – kaj zmore otrok pri določeni starosti na različnih področjih.
- Informativni videoposnetek o veščinah, ki so pomembne pred nastopom govora.
- Video vsebine z razlago posameznih podpodročij govora in jezika.
- Video izobraževanja o razvijanju in spodbujanju predgovornih veščin.
- Video izobraževanje o uporabi knjig za razvoj govora in jezika.
- Video izobraževanji o razvoju igre (z in brez igrač) in spodbujanju razvoja govora in jezika med njo.
- Video izobraževanje o dnevnih rutinah in spodbujanju razvoja govora in jezika med njimi.
- Video izobraževanje o tem, kako biti dober govorni model otroku in kako graditi govor.
- Video izobraževanje o najpogostejših “starševskih napakah”, ki jih vidimo v logopedskih ambulantah.
- Formularje za načrtovanje dela z otrokom po posameznih področjih.
- Konkretne ideje in aktivnosti za razvijanje govorno-jezikovnega razvoja.
- Dodatne video vsebine s področij psihologije, specialne pedagogike, logopedije (ADHD, avtizem, jecljanje, grafomotorika ...).
- Sezonske materiale.
- Dostop do storitve "posvet z logopedom".
Kaj zmore petletnik?
- Razume večino vsega, kar sliši.
- Pripoveduje o preteklih in prihodnjih dogodkih, obnovi enostavno zgodbo.
- Povedi so slovnično pravilne (besede ustrezno sklanja, uporabi pravilen spol, sklon, število).
- Drži se teme, ko pripoveduje.
- Besede takoj poimenuje. Ne razmišlja »kako se že reče?«, jih ne opisuje.
- Pravilno ponovi težje besede in daljše povedi.
- Vse glasove izgovarja pravilno.
- Govor je tekoč, se mu ne zatika.
- V vrtcu brez težav sledi skupinskim aktivnostim (jutranji krog, zgodba, izdelovanje).
- Zmore sodelovati v igrah s pravili.
Kaj dobite v sobi 5?
- Razvojne mejnike – kaj zmore otrok pri 5 letih na različnih področjih.
- Video vsebine z razlago posameznih podpodročij govora in jezika.
- Video izobraževanje o tem, kako biti dober govorni model otroku in kako graditi govor.
- Čeklisto za ugotavljanje otrokovih težav in načrtovanje izvajanja vaj.
- Enostavni test artikulacije za domačo uporabo.
- Več kot 100 logopedskih nalog in delovnih listov:
- naloge za razvijanje besedišča in priklic besed;
- naloge za učenje tvorbe zloženih povedi;
- naloge za usvajanje slovničnih pravil jezika;
- naloge za krepitev slušne pozornosti, razvijanje fonološkega zavedanja;
- vaje za razvijanje motorike govoril;
- naloge in videoposnetke za pridobivanje ustrezne izreke vseh glasov;
- naloge za opisovanje, pripovedovanje zgodb.
- Dodatne video vsebine s področij psihologije, specialne pedagogike, logopedije (ADHD, avtizem, jecljanje, grafomotorika ...).
- Sezonske materiale.
- Dostop do storitve "posvet z logopedom".
Kaj zmore šestletnik?
- Uspešno komunicira z vsemi, vsi ga dobro razumejo.
- Uporablja dolge, sestavljene povedi, ki so slovnično pravilne.
- Opisuje dogodke, pripoveduje o dogajanju v preteklosti in prihodnosti. Obnovi zgodbo. Drži se teme, ko pripoveduje.
- Besede takoj poimenuje. Ne razmišlja »Kako se že reče?«, jih ne opisuje.
- Vse razume. Izpolni sestavljena, večdelna navodila.
- Vse glasove izgovarja pravilno.
- Slušno razlikuje podobne glasove (S/Š, C/S, L/R...).
- Pravilno ponovi težje besede in daljše povedi.
- Določi 1. glas v besedi. Besede zloguje, prešteva zloge.
- Zanima se za črke, napiše svoje ime.
- Govor je tekoč, se mu ne zatika.
- Dalj časa (45 min) zmore sodelovati v aktivnostih za mizo. Posluša, sledi navodilom.
Kaj dobite v sobi 6+
- Video vsebine z razlago posameznih podpodročij govora in jezika.
- Čeklisto za ugotavljanje otrokovih težav in načrtovanje izvajanja vaj.
- Enostavni test artikulacije za domačo uporabo.
- Več kot 100 logopedskih nalog in delovnih listov:
- naloge s področja semantike (nadpomenke, podpomenke, sopomenke ...);
- naloge za spodbujanje tvorbe zloženih povedi;
- naloge za usvajanje slovničnih pravil jezika;
- naloge za priklic besed;
- naloge za razvijanje fonološkega zavedanja;
- naloge za opisovanje, pripovedovanje;
- vaje za spodbujanje motorike govoril;
- naloge in videoposnetke za pridobivanje ustrezne izreke vseh glasov.
- Dodatne video vsebine s področij psihologije, specialne pedagogike, logopedije (ADHD, avtizem, jecljanje, grafomotorika ...).
- Sezonske materiale.
- Dostop do storitve "posvet z logopedom".
Sobe
V Logopedski hiški je 5 sob, ki so oblikovane glede na starost otroka. V sobah najdete vaje in aktivnosti, ki jih uporabljava pri svojem delu v praksi. Vaje, ki so v sobah na voljo v PDF formatu, si prenesete na računalnik, natisnete in že ste pripravljeni za domačo vajo. Brez skrbi – v vsaki sobi vas sistematično vodiva, da začnete na pravem mestu in otrokove veščine razvijate postopoma, kot bi to naredil logoped. Vse vaje so opremljene z natančnimi navodili (če je to potrebno, tudi s ponazorilom izvedbe na videoposnetku), tako da se boste počutili sigurni in opolnomočeni za izvajanje vaj z otrokom. In kar je najboljše – mesečno se bodo v sobe nalagali novi materiali!
V primeru, da boste med domačo vajo potrebovali pomoč, imate v hiški možnost posveta z logopedom.
Z vstopom v sobo dobite dostop tudi do drugih vsebin v hiški – dragocenih video prispevkov, ki so jih prispevali drugi strokovnjaki iz prakse (logoped, klinični logoped, psiholog, klinični psiholog, specialni in rehabilitacijski pedagog), ter zabavnih sezonskih materialov. Tukaj boste našli avtorske slikopise, pesmice, logopedske igre in – da bo otroku vaja še bolj zabavna – mesečno motivacijsko ilustracijo za odkljukanje dni, ob katerih ste vadili.
Potrudili sva se, da vam bodo materiali v Logopedski hiški polepšali vsakdanje trenutke z otroki in izvajanje logopedskih vaj naredili kar se da zabavno!
S klikom na sliko izberite starost svojega otroka in si poglejte, kaj dobite v posamezni sobi.